UNHA PANTASMA MERODEA POR CANDILEXAS
#DÍA2DE10 #QUENDA4
O 27 de agosto de
2020 foi o primeiro día completo no campa. A noite foi tranquila e amencimos
cedo coa música a todo volumen no medio da campa para comezar o día con
enerxía.
Intentamos deixar
recollida a nos atenda, xa que os monis pasan a ”inspección” cada día e valoran
a orde e limpeza da nosa tenda que deixan reflexada no “COCHÓMETRO”, un
medidor que puntúa en cor vermella ou verde en función do estado de cada tenda.
Os rapaces e rapazas son ben curiosiñxs, sempre son xs monitorxs xs que salen
peor paradxs.
Empezamos a mañá
cun ACTÍVA-T, unha rutina de bailes e coreografías que realizaremos
tódolos días ás 9:30 coa intención de espertarnos e quencer un pouco o corpo
para poder realizar as diferentes actividades.
O día dous de
campamento, comezamos con algunhas das rotacións que representan ao noso
campamento, neste caso: TEATRO, LÁSER TAG e CARACTERIZACIÓN.
En teatro, decatámonos que temos unha
morea de xoves teatreiros ao ver o ben que funcionaron as diferentes dinámicas
de improvisación, desinhibición e expresión corporal.
En caracterización aprendemos ás
técnicas básicas de facepainting e realizamos maquillaxes de xeito individual
(con materiais individuais para cada un/unha) seguindo algún modelo establecido
ou deixando voar a nosa imaxinación, maquillaxes faciais ou corporais, en
función dos intereses e gustos de cada acampadx.
En Láser Tag,
despois de invadir o Campamento os Piratas do Caribe, enfrontámonos nunha loita
do máis cibernética con pistolas láser na procura da bandeira do contrincante.
Pola tarde, despois
de que tódolos grupos realizaran as tres rotas do día, chegou a Candilexas a
maior carreira de coches da historia do automobilismo. Os tres grupos, de xeito
simultáneo competiron en tres circuitos de obstáculos, debidamente separados,
por facerse co podio.
Tiñan que ir
construíndo, mellorando e engadindo elementos ao seu atípico vehículo (os
participantes ían unidos con cordo facendo as catro esquinas do coche, e ian
engandindo elementos que dificultaban avanzar entre os obstáculos do circuito)
Pola noite, Candilexas
convertíuse nun gran e coñecido musical, a opera Gardnier de París chegou ao
campamento con todo o equipo de artistas, pero de súpeto unha das cantantes,
Christine Daaé foi raptada pola PANTASMA DA ÓPERA, xs acampdxs
deberían axudar ao resto de integrantes da ópera a atopar á súa máis preciada
cantante, deberíana atopar e superar diferentes probas ata conseguir o mapa das
catacumbas onde se agocha a pantasma para así liberar á cantante.
NOTA: O BLOG DO DÍA 3 DE CAMPAMENTO E AS FOTOGRAFÍAS DO DÍA 2 E DÍA 3 DE CAMPAMENTO PUBLICARANSE AO LONGO DO DÍA DE HOXE. DESCULPADE O RETRASO.
Comentarios
Publicar un comentario